טיפים עיצוביים

עשרת הדיברות בדרך למיתוג

מיתוג הוא מונח שיווקי והמטרה היא לבדל אתכם מהמתחרים שלכם, ליצור זכרון אסוציאטיבי לעסק שלכם.

הנכם עומדים לפני החלטה חשובה ביותר, מיתוג העסק שלכם.

אכן, הבחירה קשה! אבל אתם לא לבד!

1. בחרו מעצב/ת גרפי שהעבודותיו מדברות אליכם.

ששמעתם / קראתם המלצות.

זכרו המיתוג הוא הפנים של העסק, הניראות, החוויה שמתקבלת אצל הלקוח שלכם.

2. בחרתם? נפלא עכשיו הקשיבו לו, תנו לו להוביל אתכם, אל תהססו יותר. יש לכם איש מקצוע שמלווה אתכם.

3. מרגע שהוצעו לכם סקיצות של הלוגו, התבוננו לבד ללא הסחת דעת מאנשים נוספים, והקשיבו לנטיית ליבכם. מה האפשרות שהכי נגעה בכם.

בחירת לוגו היא מאוד אישית ולכן כל מי שתשאל לדעתו יתן לכם פרשנות אישית. בלוגו מייצג אתכם ולא אף אחד אחר, לכן אל לכם להתבלבל בהתייעצות עם הרבה אנשים. אתם ורק אתם צריכים להיות שלמים עם העיצוב, להיות בטוחים בו, ולהציג אותו בגאווה.

4. לאחר השלמת העיצוב ודאו כי הקובץ שקיבלתם לשישמוש יהיה וקטורי, כך תוכלו להשתמש בו להגדלה והקטנה מבלי לפגוע ברזולוציה.

5. לוגו היא שפה עיצובית. ברגע שנבחר יש לכם קטלוג צבעוני בו תוכלו להשתמש אפילו בריפוד הריהוט או צביעת קירות העסק.

6. אם בעבר עיצבתם לוגו וכעת העסק גדל, שינה את קהל היעד, לא מתאים לכם יותר, אין שום בעייה לחדש. לוגו זו לא חתונה קתולית, אפשר לשדרג, לחדש, לשנות ואף להפרד ממנו וליצור עבורכם חדש.

7. שימו לב למתחרים שלכם, ואיך הם מיתגו את עצמם. האם אתם שונים?

8. הלוגו שעוצב לכם הוא צבעוני, אך מאוד חשוב שתקבלו גם גרסה בשחור. כדי שתוכלו להשתמש במוצרים שאינם בצבע, כמו חשבונית קופה, פקס וכו׳

9. הלוגו שלכם, השתמשו בו, לא רק בכרטיס הביקור, אלא בכל מוצר שאתם משווקים. ואם הנכם עוסקים בייעוץ ואין לכם מוצר מוחשי, חישבו איך תוכלו להעניק ללקוחות מוצר שישרת אותם ויכיל גם את הלוגו. למשל חוברת טיפים/ פנקס לשימוש אישי/ סימנייה לספר/ ועוד

10. שילחו ללקוחות, ברכות לחגים ימי הולדת, ניוזלטר ומיילים, תמיד עם שפת המיתוג שעוצבה לכם. כך תטמיעו אותה ותכנסו לזכרון הלקוח.

Please publish modules in offcanvas position.

צור קשר
טלפון 050-7654578